Wednesday, February 21, 2007

Lovers in Paris

Spellcasted by ♣Ashes♣ at 9:26 PM
I fallen in love with the kdrama, Lovers in Paris.
But this time round, I'm not going to post the review of this drama.
So, for those of you, who wish to know the story, you can check out the synopsis here: Lovers in Paris.What I am going to post is the lovely song which the lead actor, Han Gi-ju (Park Shin-yang) sang to the lead actress, Gang Tae-yeong (Kim Jeong-eun) that really touched my heart. ;)

Meaning of the song:
可以爱你吗?

启柱: 我跟这里的经理私交还不错,我拜托他让我上来唱一首歌他就爽快答应了我,
所以我就上来了。其实我不太会唱歌,想要离开的人随时离开,我无所谓。
喂,那边粉红色衣服的,拜托坐下来。
事实上我目前正在恋爱,对方要我想办法逗她开心,我跟她说没有特殊专长,她说那就唱歌我只好硬着头皮上台。
但是真的紧张, 今天她度过了漫长的一天,希望我能带给她些许的快乐。


门暖暖打开 你走进来
第一眼见到你 我就知道你属于我
你慢慢走向我 低着头的脸颊
是如此美丽发出耀眼光芒
这是怎么一回事 竟然不感觉陌生
心跳加速 你已经占据我的心
我要小心翼翼地诉说 鼓起勇气
从今天起 我可以爱你吗
这样明显的感觉 是生平第一次
我不想错过 或许是爱执意要来
我愿意给你我最好的
这是怎么一回事 竟然不感觉陌生
心跳加速 你已经占据我的心
经理多次离别 也流过不少眼泪
或许就是因为很能忍受 才能遇见相见恨晚的你
现在坐在我面前的你 我可以爱你吗
用我的心 永远给你最好的 我 可以爱你吗

0 comments:

 

Ashes' Kcraze Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez